web 2.0

20اثرجدید
 مشتاق نظرات پیشنهادات وانتقادات


55 نظرات:

فطرس گفت...

سلا دوست عزیز
ممنون از این که با قدم های پرمهرتون به وبلاگ فطرسی ما سرزدین
این روزها دلم خیلی برای امام رضا تنگه
تازه این تصاویر را که میبینم دیوونه میشم
تصاویری که گذاشتین خیلی زیباست.دل منو بدجور هوایی کرد
تک تک تصاویرتون را ذخیره کردم
کلی دعات میکنم
راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

ممنون
یاعلی

دست نوشته های خاکستری گفت...

چقدر قشنگ بود !!

محب گفت...

سلام
ممنون که بهم سر زدی
واقعا" تصاویر زیبایی داری
سر فرصت باید بیام و همش رو نگاه کنم
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
التماس دعا

الف. م. گفت...

سلام
خيلي قشنگه!
شما كه مجاور حرم رضوي هستيد نائب الزياره باشيد.
التماس دعا
يا حق

ناشناس گفت...

عرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزيز
وب خوبي داري اخوي
براتون آرزوي موفقيت ميكنم
تشكر از اينكه به كلبه درويشي ما تشريف آورديد وممنون از اظهار لطفتون
ايام به كام

محب گفت...

سلام شما هم در جمع یاران عشق حسین لینک شدید

حرم نوشت گفت...

سلام،
ما كه عكسي نديديم ولي يك سوال: شما چرا متن در پست‌هايتان نمي‌گذاريد؟

beheshtesorkh گفت...

ای كاش فدك این همه اسرار نداشت
ای كاش مدینه در و دیوار نداشت

فریاد دل محسن زهرا این بود
ای كاش در سوخته مسمار نداشت


شهادت دخت عصمت و پارسایی، بانو حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد.

ان‌شاء‌الله کربلا
یاعلی[گل]

ناشناس گفت...

سلام

ممنون از نظر زیباتون

شما هم مطالب ارزنده ای دارین


آذرین هستم

ایمان ( باران بی ابر ) گفت...

سلام
به زحمت تونستم اینجا نظر بزارم
میشود یک کوه رنج درد بود
در پی معشوق خود شبگردو بود

یاعلی موفق باشی خداحافظ

سوگل گفت...

علیک سلام
چه وبلاگ زیبا و معطری دارین.به,بوی حرم به مشام میرسه..نایب الزیاره باشین..این ایام غم تسلیت..
التماس دعا..یا معین الضعفا..

مهدي گفت...

سلام
از طرف ما هم نائب الزياره باشيد
من شما را لينك كردم ممنون ميشم منو لينك كنيد

سادات گفت...

زبان حال مولا علی(ع)

بی تو کبوتر دلم به سینه پر نمی زند

کسی به خانه ی علی حلقه به در نمی زند


فاطمه جان حسین تو بی تو غذا نمی خورد

حسن ز دوری رخت خنده دگر نمی زند


کلثوم از فراق تو آه ز سینه می کشد

حرف دگر بغیر تو پیش پدر نمی زند


ای گل نازنین من ، همسر بی قرین من

زینب تو بدون تو شانه به سر نمی زند


خیز ز جا و با علی روی به سوی خانه کن

که میخ در به سینه ات بوسه دگر نمی زند


آب بر آتش دلم خیز و به اشک خود بزن

که مرهمی به زخم دل سوز جگر نمی زند


کنار قبر مخفی ات ورد زبانم این بود

بی تو به بام خانه ام پرنده پر نمی زند



مروارید اشک من برای عزاداری مادرم آپ شد. قدم رنجه کنید.یا علی .التماس دعا

باران آفتاب گفت...

بنام خدا
سلام ، خوشا به سعادتتون . ما رو هم دعا کنید . قالب وبلاگتون زیباست . انگار توی یک باغ نشستی . احساس آرامش بهم دست داد . البته تصاویری هم که گذاشتین زیبا و شفافن .
بدون اجازه شما را به عاشقان ولایت پیوند زدم .
الهم عجل لولیک الفرج
جانم فدای امام خامنه ای
موفق باشی . یا علی

فايزه گفت...

السلام عليكم

تصاوير زيبا وجذابي هستند البته نرسيدم همه را ببينم ولي ان شاء الله بقيه رو مي بينم .

با اجازه ي شما لينك شديد

خدا نگهدار شما

التماس دعا

Unknown گفت...

عليك السلام.

سادات گفت...

سلام. تشکر میکنم بابت لطفتون.

بنده شما رو جزو لینک هام دارم. و شما هم نام وبلاگ من رو در لیست لینک هاتون دارید که این باعث افتخار و مباهاته.

ولی یک چیز شما که افتخار حضور دارید دعا کنید تا حضرت قلب ویرانه ی ما رو پشت پنجره ی فولاد لینک کنند.

تو را به جده ام زهرا دعا کنید تا ما رو هم به حریم حرم راه بدهند.

بی نشان گفت...

کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد
سوار صاعقه پا در رکاب خواهد شد

کدام جمعه ز عطر بهشتی گل یاس
بهار غرق شمیم گلاب خواهد شد

العجل العجل یا صاحب الزمان

ناشناس گفت...

سلام
یا معین الضعفا
سلام این بنده رو سیاه را به سلطان علی ابن موسی الرضا برسانید
بفرمایید این حقیر خراب صحن اسماعیل طلای شما هستم چه شد آن دستان گرم شما که روی سرم بود
دلتنگ شما وحید رضا - فاطمیون

رفاقت با شهدا گفت...

سلام دوست عزيز از اينكه كلبه اين حقير رو قابل دوسنيت ممنونم باز هم سر بزنيد ومن رو خوشهال كنيد
ياعلي

دفتر جنگ گفت...

عليكم السلام

جلبک گفت...

سلاااااااام.
من خودم دلم پوسیده واسه امام رضا شمام دل ما رو بد اب کردی.
لینک شدید. دوست داشتید بلینکید.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز از اينكه به ما سري زديد ممنونم .
يا امام رضا

احمد گفت...

سلام دوست عزيز با افتخار لينك شدين.
براي شادي شوا هم مي نويسم:
يا حسين لعنت بر ميرحسين
مرگ بر خاتمي خيانت كار و كروبي ابله كه عقل يك سوسك هم نداره

علی گفت...

سلام

مثل همیشه کاراتون زیبا بود

موفق باشید و سربلند


یا علی

راویان جوان گفت...

سلام و درود
از اینکه به ما سر زدید بسیار ممنونیم
چه تصاویر عالی در وبلاگتان خودنمایی می کند آفرین نبض قلب همه است بارگاه ملکوتی رضوی
اگر می خواهید با ما بیشتر آشنا شوید در قسمت موضوعات به گزینه بهتر ما را بشناسید مراجعه کنید تا با کارهای انجام دشه آشنا شوید و برای عضو شدن در هر نقطه ایران اسلامی هستید راویان فتح را در پست دعوتنامه کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
قدردانی از حضور گرمتان همیشه منتظرتان هستیم

رو سياه گفت...

سلام و خسته نباشيد .
ان شاءالله هميشه موفق باشيد ....

اللهم عجل لوليك الفرج

علی نظری گفت...

سلام ممنون که آمدید
کاراتون زیبا بودن
یا علی

الفاتح گفت...

سلام عليكم

السَّلامُ علیکَ یا علیّ بن موسی الرّضا علیه السلام / طبیب دل هایی و مرهم نهنده زخم ها، که ذکرت بر هر دردی دواست و زیارتت، التیام دهنده رنج ها و غم هاست.

انشاءالله دركارهايتان پيروز باشيد و روزهای عزیز ما را هم دعا کنید و در مجالس اهل بیت (ع) ما را هم به یاد داشته باشید.
الفاتح با افتخار مایل به تبادل لینک با سایت ارزشمند شما می باشد/ محتاج دعای جمله خوبانم

حریم ممنوعه گفت...

سلام.
وبلاگت طراحی فوق العاده ای داره.
برای تبادل لینک در خدمتم.
یاعلی

مسلمان(زهرا) گفت...

سلام ممنون که بهم سر زدید غیر از سلام چیز دیگه ای بازم میگفتید.
خیلی وبلاگ نازی دارید فقط فونتش درشته.بازم به کلبه ما سر بزنید نظرهم بدید.سلام مارو به امام رضا برسونید.التماس دعا

مسلمان(زهرا) گفت...

سلام ممنون که سرزدید غیر ازسلام بازم چیز دیگه بود که بگید.وبلاگ قشنگی دارید بازهم به ما سر بزنید ونظر هم بذارید.سلام ما رو به امام رضا(ع)برسونید.التماس دعا

گروه فرهنگی هنری عروج گفت...

اصحاب عشق را رنجی ست عظیم ،پای در مسلخ عشق نهادن،گردن به تیغ جفا سپردن،با خون ،کویر تشنه را سیراب کردن و دم بر نیاوردن
کاروان عشق با شتاب گذشتند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

الفاتح گفت...

سلام علیکم
الفاتح با افتخار به نام نورانی آهو هشت مزین گردید / در پناه خداوند متعال باشید.

احرار گفت...

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بزرگوار

ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله عليها را به پیشگاه

حضرت بقیه الله العظم ، شما و تمامی دوستان دنیای مجازی تسلیت و تعزیت

عرض می کنم.

بارها فرمود طاها من فدای فاطمه(س)

چون رسالت بی اثر می ماند اگر زهرا(س) نبود،

هر چه داریم از علی(ع) داریم ما ایرانیان

خود علی(ع) اندر خطر می ماند اگر زهرا(س) نبود...

الهم ارزقنی شفاعه الفاطمه(س)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

احرار گفت...

سلام مجدد

دست مریزاد . وبتون بهشتیه برا خودش . احساس خوبی به آدم دست میده . روحو جلا میده . خیلی خوشحال شدم .

در پناه خداوند منان / موفق باشید و پرتوان

آدمک برفی گفت...

علیک سلام!
تصاویرتون زیبا بود
همچنین پوسترها
...

کـــــافشین گفت...

سلام همه خوبان عالم بر شما آقا رضای گل
حس می کنم بلاگ اسپوت جای غریب و کم رفت آمدیه
از لطفت خیلی ممنون وبلاگت کلی به دلم نشست موفق باشی
عاقبتت به خیر و سعادت

حاج حسين گفت...

سلام دادا
دمت گرم
ممنونم كه به من سر زدي
عكس ها زيبا بود
كار خودته؟

هادی گفت...

سلام دوست عزیز
عکس هاتون عالی بود
من که دلم هوایی شد برای گنبد طلای امام رضا(ع)

آسمان گفت...

عليك سلام

آسمان هفتم گفت...

از حضورتان در آسمان هفتم ممنونم.

آشنايي با وبلاگ شما را خوش يمن مي دانم، به دلم افتاده که امام رضا منو مي طلبه به همين زودي بيام مشهد. . .

انشالله . . .

با موضوع "من حجابم را دوست دارم " به روز هستم.

.
.
اللهم عجل لولیک الفرج

پاییز مریم گفت...

سلام
خسته نباشید
چرا فیلمی که از حرم امام رضا گذاشته بودین حذف کردین دلم گرفت باشه قسمت نبوده در هر صورت مطلب جدید گذاشتم سر بزنی خوشحال میشم

موفق و پیروز باشی

مجنون کربلا گفت...

سلام-خیلی قشنگ بود فقط خطت درشته یا من درشت میبینم هرچی باشه خیلی قشنگه-
اگه با تبادل لینک موافقین بی خبر نذارین-موفق باشین

حاج آقاي مدرسه ما گفت...

سلام ممنون ازحضورتون آپم

hasrat MR گفت...

سلام.
منو بردی خونه....
دلم برای مشهدمون تنگ شده....

سادات گفت...

باور نداشتم که چنین واگذاریم

در موج خیز حادثه تنها گذاریم


عمری گذاشتی به دلم داغ ِ غم ، بیا

تا داغ بوسه نیز به سیما گذاریم


با سلام . مروارید اشک من آپ شد. قدم رنجه کنید.

یا علی

چشم به راه گفت...

سلام
دستتون درد نکنه خیلی عکسهای زیبایی بود. دلم رو روونه حرم یار کرد.
با اجازه تون لینکتون می کنم

كبوتر امام رضا(ع) گفت...

بسم رب الزهراء(س).....

السلام عليك ياعلي بن موسي

الرضاالمُرتَضي(ع)!

يا امام رضا! تو رو به حق مادرت...

يه نگاه كن به دل سياه اين كبوترت.....

مولا جانم.... ما را هم به حريم قدست دعوتي...رحمتي...

به انتظار دعوت نامه ات نشسته ام

يا رضا(ع) !

مددي....

سلام... تشكر از حضورتان ...

محفلتان هميشه رضوي باد...

اجرتان با مولا(عج) ...

التماس دعا...

يامَهدي(عج) ادركني

جلبک گفت...

پس چرا اپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟
دمون تنگولیده.
یا علی

ali asghaar گفت...

قال المهدي (ع)

وَجهُ الاِنتِفاعِ بي في غَيبَتي ، فَکَالاِنتِفاعِ بِالشَّمسِ اِذا غَيَّبَتها عَنِ الاَبصارِ السَّحابُ

کيفيت بهره وري از من در دوران غيبتم ، همچون بهره وري از خورشيد در هنگامي که ابرها آنرا از ديدگان مي پوشانند ، مي باشد

آسمان هفتم گفت...

سلام

یا علی جان مقتدای من تویی . . .

با ولایت تا شهادت . . . انشالله

اللهم عجل لولیک الفرج

رهگذر خدا گفت...

بنامش وبیادش...

مادر مهربونم

ببخش مرا

که تو راهميشه براي لحظه هاي اجابت دعايم مي طلبم

نه نه ....اين رسمش نيست


من شما را براي لحظه لحظه زندگيم ميخواهم...

به روزم...

التماس دعا

یاعلی

کهف حصین گفت...

بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار در و دیوار ندارد
با نکته ای بدیع و کوتاه در بیان مقام مادر سادات به روزم.
رد پای عبور شما را ارج می نهیم
------------------------
چقدر این جا سبز بود!!! چشمم رو زد . البته هر چند نگاه به سبزه سوی چشم می آره .
اما این جا زیادی سبزه !!!
زیبابود

پاییز مریم گفت...

سلام
خوبی انشالله
من اپم سر بزنی خوشحال میشم

موفق باشی