web 2.0

6 نظرات:

محسن نژاد گفت...

سلام
از عكس هاي زيباي شما ممنونم من عاشق خورشيد هشتم ولايت هستم دلم برايش تنگ مي شود ولي با ديدن عكسهايي از حرم حس مي كنم در بارگاه او هستم.
باز ممنونم

ناشناس گفت...

سلام
چه وبلاگ جالبی دارید! کلی عکساز حرم آقا دانلود کردم! اون عکسای برفیش واقعا خارق العاده بود! تا حالا حرمو برفی ندیده بودم!!!
راستی اگه ساکن مشهد هستین یه روز رفتین زیارت یادتون نره دعا کنین آقا منو خونوادمم بطلبن، چند سالیه که قسمت نمیشه بریم هر کاری میکنیم
خیلی التماس دعا
ریحانه (لاله سرخ)http://daftaresorkh.persianblog.ir

النا گفت...

سلام!
من به روزم!

پاییز مریم گفت...

سلام
خوبی شما
من اپــــــــــــــــــم زود بیا منتظرتم خوشحال میشم راستی رفتی حرم اقابرای منم دعا کن ممنون موفق باشی

سیده فاطمه گفت...

سلام خوبی شما
ببخشید دیر سر زدم
اخه نرم اولیم وامتحانات دانشگاه سخت بود چون چیزی نخونده بودم

الان آپم خوشحال می شم یه سری بزنید
راستی من شما رو لینک می کنم شما هم اگه خواستین لینک کنید
یا علی

غیاثی گفت...

سلام
وب زیبایی دارین ممنون که سر زدین
التماس دعا